THOUGHTS

har nyss klippt gräset, med skor.
har lärt mej en läxa sen några gånger tillbaka, haha.
& nu snart blire till o ckecka one tree hill,
sen ska jag nog ut & klippa broders gräsmatta litee innan min fotbollsträning börjar.
efter träningen blir det grillning vid sjön med folk, :)
____

känner för att skriva av mej, måste få ut en del tankar.
- jag menar absolut inget illa personligt i det jag skriver nu, hoppas att ni förstår.
ida, för lite mer än ett år sen sa du något till mej som fick mej att "rycka till".
du fick mej att kämpa, för jag ville bara visa dej hur jäkla fel du hade i det du sa.
men nu är sommarlovet snart slut, & ja, det är som först nu jag börjar inse att du hade rätt.
jag önskar bara att det var tvärtom, men du hade rätt från första början.
jag är inte den personen.
& misse, sommarlovet är snart slut nu,
& jag tvivlar att något händer med den situationen som är nu.
kanske lika bra att ge upp & glömma.
men hur fan ska det gå till när man redan har försökt ett par hundra antal gånger ?
jag vet redan att det inte går, jag vill inte att det ska gå . .
måste väl börja med att börja acceptera att jag är den jag är o att ingen kan ändra på mej,
om det här ska få nåt slut.
punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0