I DON'T WANT TO

matchen igår gick lysande, även om de blev lite irritation då & då.
en hel del gula & även röda kort viftades.
vinst med 3-1 blev det iallafall (jonna gjorde alla tre, hattrick), riktigt jäkla skön seger !
det behövde vi verkligen kändes det som :)
__

idag, har jag i stort sätt varit hos misse med ida hela dagen.
misse börjar ju i gymnasiet imån, såja, vet ju inte alls hur det blir med mej, misse, ida & jessii sen.
kommer vi liksom träffas lika ofta ? usch, vill inte ens tänka tanken.
jag börjar iallafall inte förrens nästa vecka. är hur jäkla nervös som helst !
liksom där kommer jag helt själv till en helt ny skola & känner inte en jävel,
hur fan ska det gå ?!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nu har jag lottat ut vinnaren :)

2010-08-17 @ 12:52:43
URL: http://theccajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0