EN TILL SÅN HÄR DAG

efter många om & men så har jag faktiskt bestämt till att jag ska städa mitt rum idag.
har ju skjutit upp städningen en hel del på sistone,
men nu måste jag faktiskt - går knappt att röra sig här inne.
skulle egentligen gjort det igår,
men jag hade inte orken till det efter att jag hade dammsugit hela jäkla huset.
efter tre timmars dammsugning är man ganska slut må jag säga,
så efter det blev det till att jag fastnade vid teven istället & checkade på one tree hill,
som förövrigt är sjukt jävla bra ! :)

jahapp, städning var det nu ja.
wish me luck . .


en gammal bild på mej & misse för typ två år sen.
kommer du ihåg, misse ?
haha, shiet vad små vi ser ut !


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh, herrejävlar vad gammal haha! ((:

klart jag kmr ihåg (;

<3

2010-08-05 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0