VALBORG

äntligen färdig med min so-fakta-uppsats om andra världskriget.
har ungefär tagit hela jäkla veckan att få ihop den skiten, så därför jag inte skrivit här så mycket.
känns som om skolan tar all min lediga tid nu för tiden . .
iallafall, fredag idag. worshop de två första lektionerna sen No - biologi.
efter maten hade vi dans i två timmar.
tre stycken ifrån jivers i växjö kom ut till oss nior idag och lärde oss bugg.
eftersom att vi ska åka till gemla på onsdag nästa vecka o dansa där.
kan ju inte annat att säga att det var riktigt kul,
fast att dansa med en del som inte ens kunde stegen var lite kämpigt ;)
iallafall, kom hem för nån timme sen. & ska snart börja fixa mej inför kvällen.
valborg i olivias stuga med folks, kan inte bli annat än great ! :)

ha en bra kväll allesammans, för det ska fan jag ha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0