THREE ÜBERBRA DAGAR

matchen i tisdags mot åby gick riktigt bra. vann med 2-0.
för min egen del gick det som vanligt skit . . vet att jag kan så mycket bättre !


växjö - tisdag, onsdag & torsdag med misse & jessii.
hur jäkla kul som helst, o så himla skönt o komma hemifrån ett tag.
skulle egentligen uppdatera bloggen därifrån tänkte jag,
men vi kom aldrig på daniels lösenord till datan. så det blev inget med det.
 
tisdag - match mot åby, direkt efter åkte vi till lägenheten. lagade mat & chillade :)
onsdag - stan & tandläkaren för mej. endast smink, ett gult linne & hårfärg inhandlades.
träffade lite folk på stan också som emelie ( jessiis kusin ) som skulle pierca navlen,
så vi följde med henne när hon gjorde det.
haha, hon var nog en aning nervös ? har nog aldrig träffat en människa som pratar så mycket ;)
iallafall, lagade goood mat på kvällen & färgade även mitt hår. blooont
men hårfärgen kan ju disskuteras, såg ut som en zebra ungefär. ehehhe.
torsdag - det första på morgonen blev till & springa ner till willys o köpa hårfärg.
var ju tvungen till o rädda mitt hår ! färgade om det & det blev faktiskt riktigt lyckat :)
tack jessica & även mikaela !
spelade typ wii hela jäkla dagen, hehe. så mogna är vi allt.
städade lite i lägenheten också innan vi åkte. det behövdes
kom hem vid fem tiden ungefär. blev träning nästan direkt (y).

some pictures:

 

ansiktsmasker. teven. rummet. misse & jag.
har tyvärr ingen bild på mitt nyblooonda hår ÄN, det kommer så småningom !

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0