A GOOD START *

vill först o främst intyga att JAG LEVER !
har haft en sjuhelsike stressig vecka, utan varken data eller något annat.
där med förklarar den riktigt dåliga uppdateringen
lärarna ska ju alltid lägga in en massa prov & läxor sista veckan innan lovet.
- veckan har bestått av : 1 prov - teknik, 3 läxor + fotbollsmatch, barnvakt & pluggning, småbarnsgympa.
rena underverket att jag klarade av allt.
stressen har givit mej dåligt immunförsvar
& där med har jag blivit sjukt förkyld igen o fått lite feber. samma sak som på sportlovet . .
oturligt nog känns det som om har jag fått symtomen " blir alltid sjuk på lov ", surt !
bra början på lovet - ohyes
nog om mina sjukligheter . .

här om dan fick jag ett brev från johnbauer.
det stog att jag preliminärt har kommit in på frisör där, YEAAAH :)
känns riktigt gött att jag lyckades faktiskt. även om det var mitt andra hands val
skönhet & hälsa på kungsmad mitt första hands val kom jag ej in på.
ynka 10 poäng ifrån, menmen frisör på johnbauer få det bli !

nej, nu tog min skrivfantasi slut.
har väl inget mer på hjärtat antar jag, så få sätta punkt här.
ha en bra söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0