I'M BACK IN TRACK

GAAH !
jäkla telia. inte haft någon internet eller någon telefon sen i lördags förra veckan.
någon jäkla kabel var av, & telia var så sjuuuukt sega på att laga skiten.
tog ju förhelvete mer än en vecka ! skärpning tack.
därmed ingen uppdatering på väldigt länge.
____

har hänt ganska mycket den här veckan.
lördags förra veckan var det fest i kvennerberga. trevligttrevligt.
söndags, fotbollsmatch mot hovshaga. vann med 2-1. & jag gjorde även ett mål :)
tisdags, fyllde pappa år. firade han med familjen på kvällen.
onsdags, var det spexfoto i skolan. vetenskapsmän - ala jenni misse & jessii ;)
bilder kommer !
torsdags, var jag i ullared - gekås med syster & mamma. köpte en heldel ! :))
fredags, spelade vi upp vår egna låt i skolans "sång kåntest". dock, vann vi inte.
igår, var jag, misse & jessii barnvakt åt mina små gullungar klara & arvid :)
idag, var det fotbollsmatch mot ryssby. vann med 2-1. så himla härligt!
i o med våran otroliga otur med 3 stolpskott, straff & mitt friläge som jag ej satte . .
kan ju inte säga att vi hade den bästa domaren precis heller . .
& ryssby, snälla lär er spela riktigt förhelvete!

skola imån, yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0