HAPPYFACE

Grattis i efterskott till frida o marie som fyllde år i tisdags :) !


Jahapp, match igår mot åryd. Gick oväntat bra , även om i stort sätt hela laget var genom förkylda. Vinst med 4-2 blev det iaf. Härligt!
Idag fick man sovmorgon :D för man skulle in till tandis i storstaden. Sen blev det till att snabbis shoppa lite. Bara för att man skulle med en buss. Ajah, hann med rätt mkt ändå. Köpte;
Svarta leggings/jeans , BikBok 99 kr.
Grå tunika , BikBok 199 kr.
Vitt långt linne , Ginatricot 99 kr.
Svart linne , Ginatricot 99 kr.
Svart rödrandig topp , Ginatricot 149 kr.

Min kamera är helt störd, så därför kan jag ej ge er några bilder på inköpet just nu. Kanske kommer senare.
Blev iaf ganska nöjd med köpet. Fyndade riktigt bra :) .

Idag är det också bara 4 hela dagar tills jag fyller 15 ;)

ajah, nu måste jag ta tag i so läxan som är tills i mån.
O i mån, fyller också den underbara Hanna G fjorton år. Grattis Hanna ;D <3


Grattis Hannapanna :)


Pusssokraam.

Kommentarer
Postat av: hanna g

Tack Tack för presenten jenni!<3333

2009-09-11 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0