THE DAY I HAVE BEEN WAITING FOR

15 idag!
Härligt till tusen :)

Väcktes av mams o paps vid 06.40. Fick frukost på sängen o ett paket. Där i var det 1000 kr :D . Så ganska snart blire nog in till storstaden o köpa mej min efterlängtade laptop ;) .
Sedan blev det till att fixa sig o möta anna o dra till busshållplatsen. Fick även lite till presenter i bussen påväg till skolan från ida o jessi :) . Tack så mkt! <3. Sedan kanske man få lite presenter efter hand av släktingar o så.

Ajah, nu ska jag ta o försöka göra engelskaläxan som är till imån. Fast jag tror att jag inte lyckas med det så bra precis . .


Pusssokraam.

Kommentarer
Postat av: hanna g

grattis grattis igen:)

Har varit hos tandläkarn i dag det ser inte roligt ut nu:(

ses<3333

2009-09-14 @ 18:22:10
Postat av: svar till hanna g

tack hanna! :)

uschenameja ;(

vi synes <33

2009-09-14 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0