ETT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET

två inlägg samma dag, inte illa!

Jahapp, nu har syskonen åkt hem efter en überbra dag y) .
Även om det blev lite smått panik ibland så blev den ändå trevlig :)).
Tänker speciellt på när klara sprang i med huvudet i dörrhandtaget så det började asblöda. Alla blev helt panikslagna eftersom vi trodde att hon va tvungen att åka till akuten o sy. Men som tur var så va det inte så farligt sen. uschfy , stackarn <3

Ajah, fick lite presenter iaf (;
Presenkort på H&M , lite smink , doftljus , presentkort på klippning o färgning ;) o lite till.
Tack för allt!

Min riktiga födelsedag är ju inte för ens imån, så jag få ju lite presenter imån med :) .

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen. Elr hoppa gör man ju inte exakt . .



slänger in en liten smågammal bild på mej oxå, bara för att jag fyller år imån.


Pusssokraam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0