SICKNESS

tjao.

sitter här med näsdukar o en massa halstabletter. har blivit nedrans förkyld. Och när jag blir förkyld så går det aldrig över heller -.- . Aja. så ha varit hemma nu i några dar ifrån skolan. Så det ha blivit ganska mkt film, o kan ni tänka er? jag har faktiskt hunnit med o kollat på twilight , 2 GÅNGER! ;) bara för att den va så jävla bra! ((LL'. längtar verkligen tills den andra filmen kmr ut på bio , för då ska jag sitta där !
så därför har det varit lite dålig uppdatering.

Men jag tror faktiskt att jag ska gå till skolan imån. för jag orkar inte vara hemma här längre. man vill ju träffa dem bästa <3.  sen har vi ju typ schemaavbrutet imån, elevrådet skulle göra ngt. så det blir en slappdag o det gillar vi y). sen fredag, fn konsert :) sen HÖSTLOV! :D

höstlov ska bli sköönt elr ja på sätt o vis iaf (:

men nu ska jag dra o kolla tv . ( vilket liv man har! )

pusssokraam.

Kommentarer
Postat av: hanna g

Krya på dig!!<333

2009-10-21 @ 17:47:11
Postat av: svar till hanna g

tack hanna! :) <3!

2009-10-21 @ 22:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0