OM DU SKULLE FÅ EN CHANS, SKULLE DU GE MEJ DEN DÅ?

tjo.

jaao, skol IF igår gick väll sudär.
vi vann första matchen mot hovshaga med 4-0
men andra matchen kan man ju diskutera.
Husqvarna. Hm,ja. vi förlorade med 2-0.
men vi va otroligt nära flera gånger att kvitera.
spelarna va ju inte riktigt kloka o inte heller domarna.
en av husqvarnas spelar slog ella i ansiktet typ,
o en sparkade therese i ansiktet så hon började as blöda.
domarna? ja dem gjorde ingenting. inte ens gult kort till den som slog till ella..
joja. men annars va det väll kul, elr ja :)
o vi gick ju vidare med o det är ju det viktigaste.


Just nu väntar jag på att åka tillbaks till skolan igen :(
ska på utvecklingssamtal.
Sen efter det ska jag på fotbollsträning, sen hem duscha o plugga som satan.
om jag orkar i o för sig..
Imån är det matteprov -.-
ett stort lycka till behöver jag nog. för ärligt talat vet jag inte ett skit hur det kmr att gå.





ajah, ska dra nu.

Aufwiederzen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0