KEEP FIGHTING

Huhu.

provet idag gick väll sudär. få väll hoppas på ett bra resultat iaf (:
sen drog man ju då till storstaden med gullungarna ;)
köpte två tröjor. båda rosa ;o . rosa är inte min färg precis men lyckades hitta två små söta rosa tröjor som jag bara va tvungen att köpa :) . bilder kommer på de inköpen senare framemot veckan.
lyckades somna på vägen hem i bussen med. dödstrött som man var. lyckaaat yy).

Jajemen. i mån slipper jag skooola o det är mktmkt braa! för ska spela foboll i storstaden med Skol IF.
Så det få vi hoppas blir kul o att matcherna går bra. O att det gå bra för min del också skulle va kul. fast det gör det ju aldrig nuförtiden ..

jaja. tror faktiskt jag ska ta o dra mej mot sängen nu. är as trötteer.

tjjjaaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0