JUST ONE QUESTION

heh, jag ha inte gjort något skolarbete.
vadå lat? -.-
aja, istället drog jag till mikaela o ida en runda (:
vi va ute typ o gick. snackade om allt möjligt.
ah, men sen när vi var vid skolan så typ såg vi att det va tänt där inne.
men det va typ ingen där, elr det va iaf vad vi trodde.
men sen visade det sig att maggan va där.
ohja, hon skrämde livet ur oss ;)
o misse vad ju lite efter.
HAHAH !
inte för att någon fattar vad jag skrev nu, men aja.

yesyes. imån blire storstaden. tandläkaren vid 11.00, palla :(
sen så blire stan en stund ((:

men nu ska jag dra mej.
hadebäst.
byyeee



Kommentarer
Postat av: julia din mailvän ;)

hjälper du mej fixa blogg?(aa'

2009-10-26 @ 19:27:27
Postat av: julia din mailvän ;)

hjälper du mej fixa blogg?(aa'

2009-10-26 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0