FREEEDAG

god eftermiddag! y).

elr ja, god morgon blire nog för min del.
sitter fortfarande med pyjamasen på mej,
även om det va ett par timmar sen jag steg upp.
sov allt tok för länge idag, känner jag.
hade ställt klockan på tio, men nej istället vaknade man vid tolv.
hade faktiskt tänkt o göra endel saker idag innan jag sticker på bio ikväll (:
hade tänkt o städa rummet o gaderoben, o det behövs vill jag lova.
sen göra en till bokrecension till svenska.
hm, men nu vet jag inte om jag orkar allt.
ska nog städa rummet o gaderoben, trots allt.
men jag vet inte om jag orkar göra bokrecension ;p
lat ?
nejdå, absolut inte (a'

men nu ska jag nog börja med städningen,
hörs senare.


haha, få en bild idag med. 

ganska gammal, men ni få nöja er med den (:


Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: tack så mycket <: !

2009-10-30 @ 18:33:27
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0