HEELG

Helgen har varit mkt lyckaaaaad! :)

I fredags klippte o färgade jag mtt hår. Syns inte så jättemkt men jag blev ganska nöjd iaf :). Sen drog man hem till matilda där misse,jessii,ida, hanna o hampus var. myssss med film :).

Lördagen blev till att stiga upp tidigt o åka till olivia i ryda med misse,matilda o jessii, rydadagen juee :D. ah, sen kom oxå lollo,frida,becca,sophie,ida o anna. Käkade kebab o drog ut. Mkt trevlans :). Sen framemot kvällen blev det tacos, o jag misse o ida stack till granberg o dem. inte lika roligt precis. Sen drog vi tillbaka till de andra o hade det mkt roligare. Va ute enheldel o träffade folks. ah. sen typ gick vi in vid typ 00.30. skulle sova. men det blev ju inte riktigt så haha. istället blev det att man va uppe till 03.30 ;).
Tack folket för en sjukkkt bra dag! måste göras om <3.

Söndagen vaknades hos olivia. med dem andra. frukost sen middag o sen iväg på match mot ingelstad hemma. jaa. det slutade med förlust .. o jag kan ju säga att jag inte är nöjd med min insats precis.

ajah. borde nog sluta skriva nu. ingen läser nog ens hälften x).

tjaaao o godnatt blir det nog för min del.

Kommentarer
Postat av: frida,

visst kan jag göra det, :)

skicka bilder ;)

2009-10-06 @ 16:21:31
URL: http://ffriidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0