GLÖM DINA BEKYMMER, IMORGON KOMMER NYA

hallooj.

dagen idag har varit slappt.
&& kan ni tänka er?
jag har gjort en bokrecension, lite stolt faktiskt :]
yeye, o sen ha jag tränat med, med laget.
o dom där utfallsstegen, ta ju faan slut på en.
shiiit vad stel jag va i benen efter det.
inte tränat på ett tag kanske ?
menmen, kul vart det iaf (:
& becca med sina sjuuuka kommentarer,
lite efter kanske ? HAHAHAH, men jag gillar dej ändå stuumpan! :)
o misse, så sjuukt mkt o snacka om nu när vi inte träffats på några dar.
duärbäst, ingen riktig träning utan dej, vafan!
OCH matilda, inte träffats på hela lovet ;o ?


yeye. bio imån med ida, misse o LISA ! :D
så sjuuuukt kul o umgås med lisa igen, va ju ett tag sen. (L

men nu ska jag ta o kolla om det finns ngt bra på teven . y).


Tjaaao. ♦

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: Ajjduu .

joo , det är bra med mig :)



pusssen,

2009-10-30 @ 09:55:14
URL: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0