CRAZY NIGHT

btw,

bio igår med misse, ida o liiiiisa :)
trubbel i paradiset, inte så värst bra precis. men den gick an.
så jädrans kul vart det iaf, o jag har verkligen saknat att umgås med lisa.
shieet, va bra du är vännen ! <3
& ida o misse vs. jenni o lisa . HAHAH , fan vad kul vi hade ;d
o bilfärden hem va ju lite komisk oxå,
åkte åtta stycken ( lisa, jag, misse, ida, lisas mamma, theo, lisas bror o lisasbrors flickvän )
i en fem manna bil, o inte nog med det så packade vi in oss i bilen utanför polishuset.
ehehehe, smart ? ;)
& inte alls trångt, (;

/ js.


tiden läcker alla sår.


Kommentarer
Postat av: lovisa

tack! =)

du måste ju lägga till mig på bloglovin om du gillar min blogg- you're gonna love it !

2009-10-31 @ 23:20:19
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

GRATTIS!

Du har kommit vidare i min veckans blogg,

se till att ragga röster redan NU!

2009-11-01 @ 16:33:06
URL: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0