AJ !

mina lår värker o jag kan typ inte röra mej.
det kallas med stora bokstäver ; TRÄNINGSVERK
kan inte fatta att man kan få sådan verk,
bara för att man inte ha tränat på en o en halv vecka ;o
illa !
menmen, ska sluta tycka synd om mej o ta upp ngt annat (:

Höstlovet är snart slut, elrja det kanske inte var något kul o ta upp.
men iaf, bara helgen kvar nu. & jag är faktiskt redo att börja igen (:
hm, man kan ju undra varför ? thah.
Tänkte iaf, göra denna helg riktigt bra innan skolan börjar igen.
därför blire till att jag o misse dra oss till ida idag, blir nog att vi sover där med.
det är ju trots allt Halloween, därför blire mys med skräckfilm !
Oja, vi få väll se vad vi hittar på mer.

Hadebäst
/ js.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0