YEHE

jag är så jäkla laaaaat . . när det gäller skolarbeten o läxor.
väntar alltid till sista inlämningsdagen o gör typ allt kvällen innan.
alltid samma visa, o just nu är jag i en sådan situation igen.
ska göra tre bokrecensioner tills tisdag, har faktiskt gjort en.
men har två kvar. så jag måste verkligen göra en bokrecension idag
o en i mån.
tråååkigt är va det är !
o sen har vi ju bilden med.
4 inlämnade bilder ska vara färdiga tills innan jul,
o jag har fortfarande bara gjort 1.
IG ?
hatar bild.

men aja,
nu f***n ska jag ta o göra en bokrecension.
nu j*vlar asså !
komigen nu jenniii,
hahaha.

see you later, alligater.

P.S. NEEW MOOOON IGÅR VAR AWESOOOOME ! :D:D:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0