TAKE YOUR TIME

helluhellu.

har varit o kollat på de kommunala skolorna idag.
kungsmad båda passen för mej.
&& det var hemskt !
första passet var jag helt j*vla själv.
skönhet&hälsa.
alla hade ngn med sig, medans jag stod där alldeles själv.
as många som ska söka dit, säger jag ba.
usch, det var hemskt.
inte nog med det så fick jag äta lunch med själv.
lyyckat ..
menmen, efter maten stack jag o mötte mikaela o emina
som hade varit på katedral.
kulkul hade vi ((:
ah, sen så gick vi mot samlingssalen.
& då fick man veta att vi inte hade haft ngn rast efter maten ? :o
det tog jag ju för givet.
så tydligen hade man skolkat ?
haha, men det var ändå ingen som hade märkt ngt ;)
o det gällde ba 20 min elr nåt.

sen andra passet,
tv/film, media.
var mkt bättre.
hade inte valt den linje själv utan tea var med mej (:
så det kändes bra !
sedan åkte vi hem vid 13.45 .

-

har verkligen beslutsångest!
jag vet inte vad jag ska välja,
jb - frisör
kungsmad - skönhet&hälsa, media.


?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0