ONSDAAAG

yeye.

har egentligen inte tid o sitta här, har engelskaprov i mån & jag kan ingenting,
så känner att jag borde plugga.
menmen, ibland måste man göra ett undantag, som nu (:

dagen har varit finfint!
rullar på som vanligt o har faktiskt kommit in i skoldagarna nu.
fast det är sjuuukt svårt o stiga upp på morgonen, trött som man är.
& jag hade tyska prov i tisdags o det gick dååligt som tusan!
hade knappt pluggat men iaf, hoppas på ett G iaf,
o likaså hoppas jag att jag få G på engelskaprovet imån.
engelska är inte mitt ämne om man säger så, hatar det o kmr alltid göra!

menaja,
måste nog ta o plugga engelska nu för att få det där godkända G;et.
men vi höres.
pussokraam / js.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0