GLITTER IN THE AIR

fredagen den trettonde igår,
& jag trodde det skulle bli en helt vanlig dag.
( det brukar lixom aldrig hända mej ngt )
men nej, jag hade visst fel . .
började med att man försov sig i 40 MINUTER!
han ba ta o fixa mej lite snabbt sen dra ut till bussen.
lockigt hår o sminket blev helt kladdigt.
Ja, det förstörde hela dagen :(


Ny dag, o nya tag. lördag.
hahah, det rimmade de ;)
skulle egentligen till ryda o träffa olivia.
men det blev inte sen.
så istället blev man tvungen till o följa med in till storstaden.
- & NU TÄNKER NÅGON PÅ MEJ ----> 18.18
ehehe. bara för att jag bytte samtalsämne bara sådär ;))
men, jag tror faktiskt på det. att ngn tänker på mej när klockan har likadana siffror.
det har faktiskt hänt flera gånger :)

kvällen blir iaf bara lugnt.
film o god mat :)))

v a d  s k a  n i  g ö r a  i k v ä l l  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0