FARS DAAG

tjoo.

sitter här o försöker rita ett ansikte i profil till bilden,
men det går inget vidare kan jag meddela.
är helt j*vla stressad för bilden asså,
för vi ska göra 3-4 bilder + läxan
till jul, o jag är inte ens färdig med den första bilden än !
& jag blir aldrig nöjd med mina bilder heller, så
det tar typ hundra år innan jag blir färdig med
den första -.-

yeye, men fars dag idag jue.
så ska ta o duscha nu o sen dra mej in till
willy, marie , klara o arvid,
& träffa hela tjocka familjen (:
längesen man träffade alla sist,
så det ska bli kul :)

seeya later.
/ js.



Kommentarer
Postat av: FABU

SVAR:

Okej, tack så mycket! :)

Allt bra? :D

2009-11-08 @ 12:58:43
URL: http://fabu.blogg.se/
Postat av: FABU

Hej sötnos!

Ikväll har jag en frågechatt på msn bloggmsn!

Mer info hittar du på min blogg.

KRAAAAM!

2009-11-08 @ 17:39:09
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0