LIKE A WISH, LAUGH AT LOUD

i know it and i can feel it.
just trust yourself and be honest.
  the day is today.
  but i'm still hopping.

  i believes on miracle.


- jag svimmade igår :o
& det värsta var att jag inte märkte något alls.
det kändes som om jag sov helt vanligt.
satt framför teven o råkade somna där.
sen efter en stund så vaknade jag ,
o tänkte gå ner o äta.
när jag reste mej så snurrade hela huvvet,
o synen blev suddig.
helt plötsligt så svartnade allt.
vaknade av att mamma ruskade i mej.
blev riktigt rädd när jag såg att jag låg i trappan,
kunde ju fan ha slagit ihjäl mej,
men jag hade visst en skyddsängeel ;)
& mobilen min hittade jag nere på golvet,
så troligen hade jag släppt den när jag föll.
heeemskt !
händer typ hela tiden att det snurrar i huvvet
o att synen blir suddig när man ska resa på sig ,
när man suttit elr ngt liknande,
men inte så att jag svimmat !

jaja,
dagen idag har iaf varit bra.
& idrotten var ju faan det bästa ,
HAHAHHAH !
skrille juee, ett annat ord för skridskor.
spela hockeeyyy,
de bästa på ena sidan o de dåliga på ena sidan.
självklart tillhörde jag de bästa, hha elr inte.
så j*vla kul o se alla när de åker,
för alla se typ helt stöörda ut.
hahaha, o sen ramlar man ju typ hela tiden.
& åkte in i varandra när vi spelade.
o alex tröja fastnade i isen så vi fick dra loss henne.
hahah, fyf*n vad vi skrattade.
har nog inte skrattat så mkt på länge.
(L
men de bästa var nog slutet.
like a wish.
bästa !

haha, kände för ett låångt inlägg.
men nu har jag för tillfället inget mer o tillägga.
så ni få nöja er.

pussokraam
/js.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0