CHRISTMAS FEELING

låångt inlägg!


Ännu en onsdag har passerat,
o det börjar faktiskt dra ihop sig nu.
om det är nån som inte fattar vad jag menar,
så är det självklart julen jag snackar om :)
myspys med familjen o ja,
jag kan ju inte en annat lääängta dit !

Menmen.
huseby igår ju o det var mkt braa :)
så himlans mysigt med allt ljus o maschaller.
en riktig julkänsla är vad man får.
många kassar kom vi hem med iaf.
inte mer än mkt mat.
hemgjort godis, bröd, korv osv.
& inte nog med,
så köpte jag ett armband till mej själv.
elr ja, mamma gjorde det :)

-

dagen idag har iaf varit braa.
slapp att spela upp min låt,
" bouleward of breaken dreams"
ännu en gång i musiken,
så får troligtvis spela upp den nästa vecka.
ännu en lugn dag har det varit.
alla boyyys (förutom julian) spelade Skol-SM.
så lugntlugnt vart det ;)
hoppas att morgondagen blir lika bra.

men nu ska jag ta o plugga det sista på engelskan som är tills imån.
hadebra.
/js.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0