BLOGGTIPS

tänkte ta o tipsa om några jättebra bloggar som jag följer.

JULIA
en person som nyss har startat en blogg.
skriver om allt möjligt o uppdaterar väldigt ofta.
här får du bilder på outfits, o även tips på musik
(: <3

HANNA
jag älskar verkligen hennes blogg !
skriver om allt o här får du även bilder på outfits, musiktips o mkt mer.
<3

FRIDA
denna underbara människa spelar i mitt fotbollslag o har även gjort min header (:
skriver kortfattat men bra om allt som händer i hennes lilla värld.
outfits o musiktips kan oxå dyka upp någongång ibland.
<3

CAJSA
den här bloggen är en riktigt motbjudande en.
cajsa själv älskar att fotografera o visar upp sina riktigt fina fotografier här,
hon visar också upp olika outfits och mkt musiktips.
<3


alla de här bloggarna läser jag dagligen o tkr om de allaihopa riktigt mkt.
läs, njut o kommentera ((:

/js.



Kommentarer
Postat av: moa

härligt! bara bra:)

men gud, tackar:D

2009-11-29 @ 19:41:32
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: cajsa

tack sötnos! :) <3

Allt bra med dig?

2009-12-01 @ 15:47:20
URL: http://jumbio.blogg.se/
Postat av: sv: cajsa

jodå det är bara bra, hur är det själv? :)

2009-12-01 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0