onsdaaaag (:

ohyeah ,
han är min bara min o ingen ska få ta honom ifrån mej !

igår vare match mot liatorp men eftersom att jag inte kunde vara med pga av operationen så fick jag stå i kiosken istället ;p tack hanna som kom o hjälpte mej ! <3 . jag bara säger er , f*n heller att jag missar en ända match till för det är f*n hemskt o stå där o hoppa och skrika som jag gör typ . man blir helt j*vla galen o vill bara in o spela ! men bra kämpat tjejer ni var grymma !

ohyees,
långhelg o lediga nu i 4 dagar (:
chiiiill som satan ;D !
imån blire att dra på 2 årskalas för arvid :) <3
fredag blire chill ;)
lördag blire att dra på möhippa , thahaha ;D
söndag äre match mot lagan o då ska jag fanemej va med !





P U S S  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0