my weekend

Halllloo ,

helgen ha med gått sjuuuukt snabbt ;o
what a hell tog den vägen ?

fredagen blev ; först skola , sen gården o träffs folk bla. ida , misse , matilda o hanna <3
myyyyysigt (:
lördagen blev ; först konfa (;  ( jag ska ta upp kollekten på konfirmationsdagen . omg ,nej!! ;sss )  , sen blev det att man stack till misse med ida o hade det mysigt (:  sen gick vi till jessii o träffade sedan annie <3 o då stack vi till alve (;
hade det ruuuligt ;D sen gick jag o jessii hem till henne medans de andra stannade kvar lite till . men lite till blev till vääääldigt länge ! o vi blev allt oroliga . men det hela löste sig till slut iaf . men rädd vart man allt .
sen blev det att man sov oss jessii :)
söndagen blev ; att man vaknade hos jessi med ida o misse jämte sig typ ;) sen gick vi typ hela vägen hem igen , eller ja vii kan vi ju diskutera , thaha ;p men min mama har damp .
sedan blev det läxor o datan .


tack o en massa pusssssar till er som gjorde min helg , misse ida jessii annie matilda o hanna <3

-

i mån är det match borta mot räp .
vi ska ta dom tjejer !
HIF <3





tisdag , jag vill inte !

punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0