struntprat ;o

Heey,

har inte skrivit här sedan i söndags ;o ojoj. men när man har en massa läxor,prov o skit så hinner man ju inte . men nu äntlligen hittade jag ett litet tillfälle , tummen upp för mej :) y).

dagarna rullar snabbt nu . snart sommarlov o konfirmation . är skit nervööööös för konfan ! bara 3 dagar nu . . vi håller på för fullt nu med att träna så att vår lilla "teater" blandat men mycket musik ska sitta. sen ska jag ta upp kollekten med o då gäller det verkligen att inte snubbla eller köra den där "bösan" i ansiktet på nån. önska mej lycka till kan ni iaf göra !

aja, sen har jag tagit bort stygnen i munnen efter operationen o nu kan jag börja träna foooootboll igen ;D !
på fredag är det hemma match mot ingelstad om nån ville veta o då ska vi kööööötta dom! o jag ska va med ;D!

fresten, jag ha fått sommarjobb nu . högåsen för min del -.- men vad gör man för pengarnas skull .

o jag kanske snart får en helt ny header , de ni ;) thaha.
o jag vet att jag lovade att lägga in en bild på när jag hade klippt mej. men ha inte haft tid ;p .

men nu måste jag gå o va social med svenska . ska skriva en skriflig bokrecension tills på fredag -.-



blomma. ett tecken på sommaren :*


puuss på den som läste allt ;* 

Kommentarer
Postat av: hanna g

hej,hej!nervös inför i morgon?;-p

puss och kram

2009-05-29 @ 18:29:51
Postat av: Lollo

det kommer gå as bra!!! jag kanske kommer och kollar få se!! jag ska se när du snubblar!!!!



hahaa skojjar!!

lycka till<3

2009-05-29 @ 22:47:45
URL: http://lollopeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0