utnyttjing o P,

känslorna bli bara starkare o starkare,
tro det eller ej , men så är det .

Ellerhur heter det uttnyttjing?
jadduu, en nästan hel matrast gick åt av att vi försökte komma på vad det annars hette.
att komma på alla ord på bokstaven P är inte heller alltid så lätt ibland . 
så sociala va jag aleex, ellen, amanda, annie, matilda o ida idag på matrasten
vi försökte komma på alla ord på P ,
pelikan , päron , parasol , pinne , polis . 
det gick faktiskt ganska bra , haha :)

i mån är det midnattscup i mo, längtar gör jag men jag är oxå väldigt nervös!
vi ska nästan åka direkt efter skolan , så jag kommer troligtvis inte skriva något inlägg i mån utan det kommer nog på lördag! 




kraaam,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0