torsdag/fredag .

Hiiihuee

jag trodde verkligen att snön skulle försvinna nu och att det skulle sakta men säkert bli vår ,
men jag hade visst fel , för nu snöar det igen ;/  .

_ - _ - _ - _ - _ - _ - _ - _

tomorrow bär det av till moh , o kolla in killar , haha rawwr ;) näää men vi ska kolla på midnattscupen :) o sedan bli det till att åka till ryda o sova hos bella <3 självklart blir vi ett litet gäng ocksåå ;
ida - min lilla knasbooll <3
mikaela - min lilla sööting <3
jessica - min lilla bråkstake <3
matilda - min lilla filur <3
izabella - min lilla söötsak <3
sedan kanske det hoppar in någon mer ,
men gryymt kul kommer vi att ha iaf :D





meine katzen <3


uppdatering kommer nog inte förääns på lördag . för i mån ha jag fullt upp med ni vet vad ;)

hejdåå alla snyggingar ;*







Kommentarer
Postat av: ida

ida - min lilla knasbooll <3

mikaela - min lilla sööting <3

jessica - min lilla bråkstake <3

matilda - min lilla filur <3

izabella - min lilla söötsak <3



de stämmer fortfarande än va?:Dhahahahaha<3

2010-01-04 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0