1 mars 2008

Heej gott folk :)

söndagar är slappdagar för mej o givetvis fotbollsträning o kyrka .
fotbollsträningen var mycket kul idag :) . nu har vi äntligen börjat träna ute på grus , geggigt o blött men shit the same ;) men när man heter jenni svensson så lyckas man alltid klanta tills sig o snubbla på bollen så man ramlar mitt i de geggiga o blötta gruset yy) ni kan ju gissa hur jag såg ut sen . . , mums säger jag bara! men ibland måste man ju bjuda på ett gott skratt o det gjorde jag verkligen idag .

kyrkan däremot var inte så jättekul precis  . någon irma schuiltz var i kyrkan o sjöng . ni som inte veet vem hon är så är hon typ någon kändis som har sjungt med lars winnerbäck i melodifestivalen . många låtar blev det av  o dem lät typ likadant allihopa . tur att misse vad med för vi satt typ o sms;ade med folk o skrattade tyst o rullade tummarna haha <3  .





hoppas att alla ni där ute i den vida världen ha haft en lika rolig dag som jag ha haft idag :)

i mån är det skoola så då bli dagen nog inte lika kul ;/

bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0