090328

aah ,

GAAH! ha försökt att komma in här på bloggen i snart en timme , o äntligen kom jag in till slut .
internet krabbar ( funkar inte som det ska ibland ) , o då blir jag helt tokig , för jag är typ beroende av datan o sitter där 24 i 7 känns det som ;p 

a , det som jag skulle skriva här va egentligen om va vi gjorde o så igår . ryda blev det o det va kulkul :D . vi va ute , sen va vi inne snackade typ o myste haha , x))
men tack alla , vi måste göra om !

snart åker min underbara bella iväg på semester o jag kommer sakna IHJÄL meej efter henne! <3
hon ska va borta i 16 dagar , fatta det är ju AS länge! ;/
jag älskar deej hjärtat. glöm icke det .

idag lördag , ha det varit konfa . seegt o trööööött somfan!  men kul på slutet ;)



oldold pic



aja , ska kolla tv nu ,


hejsvejs


OBS!
Om jag inte ha skrivit i bloggen på ett tag eller så , så betyder det att internet krabbar och att jag inte kommer  in .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0