problema

Hm,

jag har ett stoort problema .
det är såå att jag ska börja spara pengar till något jag vill ha :D ni som inte känner meej så bra,  så är jag inte så bra med att hålla i pengar precis utan gör av med dom så fort så möjligt typ ;p , men nu SKA jag faktiskt börja spara yy)
men det stora problema är att jag inte kan välja mellan,  systemkamera o bärbar data,
såå vad tycker du?
ska jag spara till en systemkamera eller bärbar data?
o i så fall varför?





nu ska jag till småbarnsgympan ;)
 
puss,


Kommentarer
Postat av: Jessica M

Jag tycker att du ska satsa på en dator!! (:

Du har ju redan ett rätt bra kamera! (;

Btw jag köper min systemis nu på fredag :D <333

2009-03-04 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0