nervous

tituut ,

ryda börjar bli ett andra hem för än nu , bara för att man ha varit där så många gånger :)
o kan ni tro ? jag o misse ska dit i mån again . studiedag så då få man ju passa på , eller vad säger ni folket ?
Nervös har jag skrivit som rubrik jaa ,
det kan jag intyga er att det är jag somfan! huu , dunkdunk !


få lugna ner meej med att skriva ngt annat ,
ha tänkt att beställa en jättefiin vit klänning från ellos till konfirmationen .  o till det få det bli ett par vita skoor , som jag ännu inte ha hittat än . ha tänkt att kolla runt i skoaffärer o se ifall jag hittar mina drömmskor, annars blir det ngn katalog . det blir väll fint , eller vad tycker ni ?





läxor jaah , det måstes ju göras .



såå , high-five! ,

p.s i mån bli det nog inget inlägg, kanske på kvällen om jag orkar . men önska meej lycka till iaf! pussen , .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0