min underbara mobil är borta ;'(

Dagen har inte varit ngt vidare precis . .

okeej nu ska jag försöka uttrycka meej utan för mycket svärord men ni få ursäkta meej men jag är såå j*v*a förbannad!!
min mobil har blivit stulen från gympan o det värsta är att " tjuven " är någon i min klass!
faan säger jag bara f*nf*nf*n! jag ha bara haft den sedan julas då jag fick den i julkapp asså den va typ sprillans ny. asså jag tog med meej mobilen in i gympasalen o la den där jag brukar lägga den o där alla andra brukar lägga den. det va en massa andra mobiler runt omkring min men bara min som blev stulen.
polisanmält ha jag gjort o spärrat mobilen.

jag är såå j*v*a förbannad så jag skulle kunna slå till vilken j*v*a person som helst!
o jag ha mina misstankar vem det kan vara oxå!
du som ha stulit deen du kan gåå o döö din j*v*a ungj*ve*! hoppas att polisen tar deej!

såå ingen kan sms eller ringa till meej längre! o jag få nog ingen ny mobil på väldigt lääänge .




jag saknar deej min underbara mobil ;'(

hejdåå du!


ETT STORT GRATTIS TILL MIN  BROR SOM FYLLER ÅR IDAG :D <3
HA EN BRAA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0