fredagen den 13

Tjolahoopp .

fredagen den 13 blev inte så tokig i alla fall.  i stället mycket roligt :D . mycket hejande blev det av.  raawr säger jag bara ;)
Inget farligt hände i alla fall och det va ju bra !
efter midnattscupen , blev det till bella o sova där med söötnosarna . alltid lika kul vi har <3
er jag gillar <3

lördagen vaknade man hos bella ,
skulle egentligen träffa lite guis ( stavning ? ) men det blev inte av p.g.a hemåkning .
o nu är man hundvakt ;p till thia , sööt är hon men en aning jobbig , men jag gillar henne ändå (;
o-o-o-ooo vet ni vad? jag har namnsdag idag ; MATILDA , så grattis till meej , ha?




old pic

JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR ER , BELLA O MISSE! yy)   <3


puss o kram , jan banan .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0