en helt vanlig tuesday

shululu ,

vänner är till för att ställa upp, att man kan lita på varandra o är trygga tillsammans , o självklaart ska man ha det kul också :) . just nu är jag i en period där min kompis inte må så jättebra  o då måste man verkligen stötta henne o finnas där! det är jätteviktigt att ha någon att kunna prata med o som man verkligen känner att man litar på. muntra upp henne .  
glöm inte , att ett gott skratt förlänger livet ;)

___________________

när jag vaknade idag , var der SNÖ?! jag tänkte bara NEEEJ , JAG VILL HA  VÅR OCH SOMMAR!!
så dagen blev inte så värst uppåt precis , kändes som om man va sur hela tiden . men jag försökte vara så glad så möjligt men förlåt alla om ni tyckte jag vara sur på er idag , jag menar verkligen inget illa!
kemi prov hade vi idag med , skrev så mkt att det inte gick att skriva till slut tyyp ;p
Varning ! kemiprov får man skrivkramp av!
men hoppas att det gick bra :)

kom nyss hem från the träning , kulkul men flummigtflummigt ;) !

o förresten , vår bildlärare tomas hållde på att rammla idag i matsalen om ni ville veta , hahahaha misse o jag hade så roligt åt det sen :DD ni skulle ha sett ;)



en bild får det bli meed .



nu blir det att plugga till hkk läxan tills i mån ,

aufwidezen ( stavning? ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0