drömmen kommer o går

mums, 
våffeldagen

skolan är ett stort + nu , för varje morgon när jag vaknar ha jag ngt att se fram till . en viss person . tänk att få se honom i fem dagar i veckan , det är helt j*lva underbart! i´m in love <3           han (L)






-

bloggen börjar bara bli tråkigare o tråkigare för det är ingen som kommeterar . så jag ha börjat undra om det verkligen är ngn som läser denna sida eller om jag bara skriver helt i onödan eller nåt , jaja , men det är iallafall ett bra sätt att skriva av sig på :)
kanske ska lägga ner den trots allt , men inte nu , kanske i framtiden men då varnar jag er innan ;p


nu måste jag pluggaaa igen , skit på det !

puss på örat ,

Kommentarer
Postat av: Julia din brevvän :)

vem råkar vara den lyckliga boyen som du har fallit in love me då? ;) <3

2009-04-22 @ 17:34:10
Postat av: svar till julia ,

det vill du allt veta vaah ? ;)

2009-04-23 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0