;D

huhu,

midsommar blev inte så dum trotts allt.
ah okeej, den kunde ha varit bättre om man fick fira med dom bästa <3
men en massa fördommar hade man haft innan o jag trodde faktiskt att det skulle bli skit trist.
men ändå blev den ganska bra :)
orkar inte skriva om detaljerna ;p

midsommardagen var slapp. trött som tusan var man. men ändå hjälpte jag syster lite o flytta .

idag vaknade jag vid tio. åt frukost sen gick jag ut lite o så. träffade marie o arvid, snackade lite med dom. sen kom syster o hennes pojkvän. de skulle till sitt hus som de ska flytta till o lämna lite flyttlådor. jag följde med ditt o hjälpte dom att bära allt o så. sen gick jag hem därifrån ;p . väl här hemma gick jag ut o solade typ i en timme. sen kom broder och hans hund Thia. umgicks lite med honom, va ett tags sen senast. han frågade mej om jag kunde vara hundvakt ett par timmar o jag sa ja. så nu sitter jag här med en hund jämte mej. hon sover så sött ;) gullig är hon allt!

ah, imån blire jobba. sen blire bara slapp eller nåt . brukar vara trött som tusan när jag kommer hem ifrån jobbet så det lär jag vara i mån också. sängen är min bästa vän ;)


en bild på klippningen som jag hade lovat ;)
bättre sent än aldrig .
klicka på bilden för att se den i större format.


saknaden är enorm för varje dag som går
jag vill bara ha dej nära
jag fattar inte hur jag ska klara detta
!


puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0