uppdatering!

dålid uppdatering jag vet. men ha lixom inte haft tid ;o

i onsdags va jag i stan. köpte en ny mobil ;D . blev en likadan som jag hade innan. bara för att jag gillade den ;* . sen köpte jag en ny bikini o så med ;) hittade inga shorts tyvär ;( . va sjukt trött när jag kom hem , därför blev det ingen uppdatering.
torsdags jobbade jag till 16 . sen vare träning. match mot mammorna ;) yeye vi vann ;) . blev ingen uppdatering denna dag heller.
fredags jobbade jag sista dagen ;D så himlans sköööönt! sen stack jag ut en runda med misse o ida :) . snackade en heldel . Ni är mkt bra <3

idag sov jag till halv tolv. misse smsade o undrade om vi kunde hitta på ngt. stack till henne vid två tiden. snackade som tusan! sköönt att bara prata ut om saker o ting! tack vännen för att du lyssnar <3. drog hem vid sju tiden. kollade tv o åt lite. sen kom marie , klara o arvid in hit. marie skulle iväg en runda så det blev till att va barnvakt en stund. härliga ungar :) <3. de gick sedan vid halv nio tiden. ah, o nu sitter jag här ;p . uppdatering!

i mån blire till att träffa jessica, misse o ida <3. jessica är sjukt saknad! o även annie o matilda!.
vi få väll se vad vi hittar på. kanske badar eller nåt :). tar dagen som den kommer.  bara kul att få träffa er :)

känner att jag bara skriver en massa onödig skit. kanske lite jobbigt att läsa allt. men ajah ta den tid ni behöver eller nåt, inte jag som ha tvingat er att läsa allt. men pusspåer som har läst allt! *smack*



tjao

Kommentarer
Postat av: hanna g

är inte jag saknad:-(

:)<3

2009-06-28 @ 11:47:49
Postat av: svar till hanna G

2009-06-30 @ 20:40:10
Postat av: svar till hanna G

oj, förlåt förlåt förlåt hanna!

glömde att skriva , badbadbad!

självklart är du saknad också <33

lust att hitta på ngt ngn dag?

:) <3

2009-06-30 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0