TJA

tisdag den 30 juni. shiee, vad tiden har gått snabbt! redan slut på juni månad. fint väder ha det också varit :) . fast idag ha det varit skit väder , regnat o åskat har det gjort ;(. gillar inte när det åskar , det är läskigt ;p. fast jag är ju inte själv om det. katten minn var också rätt mkt rädd. han sprang under vår soffa och gömde sig där o ville inte komma fram.
så en sådan här dag har det inte blivit så mkt gjort precis ;) . syster kom hit vid halv tolv tiden så jag har mest umgåts med henne hela dagen. fast vi gjorde ju inte så mtk precis, mest pratade om bröllopet på lördag ;D. jag lääängtar tills dess !

fick också reda på en glad nyhet idag :). min ena bror ska skaffa en till hund :). han har redan en annan hund innan , Thia som är 1 år . men nu ska han skaffa en till hund. Och till det bästa; de ska skaffa en boder collie ;D! jag verkligen äälskar den hundrasen, de har så lurvig o fin päls o väldigt snälla. har alltid önskat mej en boder collie sen jag va liten o nu kan man ju på sätt o vis säga att den önskan har gott i uppfinnelse ;'). namnet på hunden är ju också lite smårolig, nämligen ; rut . haha x)

men nu måste jag sluta o skriva innan jag skriver för mkt . . ;p



pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0