hot

tisdag.

varmt som satan vare idag att jobba ;p men lixom det är sommar ;D
drygt..
ajah, är ledig imån :D , ska till stan o ev. (SKA enligt mej) köpa ny mobil ;D . få se vilken det blir ;) . sen tänkte jag se om jag hittar några shorts med, ha typ inga *panik* . senare framemot dagen/kvällen ska jag ta ett dopp i det blå med ida o misse <3 . längesen jag träffade dem ;o .
torsdag o fredag blire till att jobba . de två sista dagarna sen behöver jag inte stiga en fot mer där :) . ah, okej om jag ska va ärlig så kanske jag kommer sakna endel gamlingar o personal. men absolut inte alla , bara endel ;p
men högåsen är inget för mej. den saken är redan klar.

helgen är oplanerad. så om det är någon som vill hitts på så går det bra :) riiing!


klicka på bilden för att se den i större format.


puss o kram ;*

Kommentarer
Postat av: Annie :)

Hej Jenni, Ville bara säga att din blogg var jätte fin. Älskade hedern :) <3

2009-06-24 @ 23:04:19
URL: http://anniehultin.blogg.se/
Postat av: svar till annie

tack annie :D

din är oxå fin :)

träffas ngn dag? det var längesen senast!

<3

2009-06-27 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0