DARKNESS

Shue,

Va barnvakt hela dagen igår åt Klara o Arvid <3. Riktiga gullungar äre dom :). Fast det blev lite längre än vad jag trodde, nämligen 14 timmar , från kl. 13.00 till 03.30 ;oo. Så rätt trött vare man ! Fast slummrade till lite då o då i soffan. Tur som tusan att syster var med o höll mej sällskap , annars hade det varit mkt drygt!

Sov hos syster inatt, så vaknade där runt halv 12 tiden. Åt frukost, sen hjälpte jag henne med att packa upp lite flyttlådor o  så :). Vid tre kom mamma o pappa. Fikade. Sen åkte jag hem med dem vid halv fem tiden. Drog ut o träffade misse o ida :) <3. Längesen sist!

Ah, i mån vid tre tiden bär det av mot ryda tillsammans med misse o ida :).
Ska träffa bella där (:
Få väll se vad vi gör ;)
________

Några viktiga datum som jag ser fram emot :)

* 30 juli - 2 augusti . Fotbollscup med laget i Helsingborg .
* 6 elr 7 augusti . Liseberg med Misse , Jessii , Ida & Matilda ;D <3!

Längtar som tusan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0