brölloppic.

Jag har en fråga!
Hur f*n kan man bli förkyld mitt i somman? ;o. Ah, asså det är ju då alla typ är friska. Men här har man självklart blivit as förkyld o fått en väldigt irriterande hosta på köpet som vägrar att ge med sig. Typiskt en jennisvensson grej . .

_________________________________

Ajah , idag har jag iaf varit duktigt :). Jag har nämligen fixat o donat med bröllopsbilderna som jag tog ;D. Riktigt många bilder vare, så därför gjorde jag tre collage med några utav bilderna. Men såklart gick det inte att ladda ner collagen här ;o, suuttta! Ah, men därför kommer bara några enkla bilder från bröllopet istället. Lovt är lovt lixom.





bild;
1. vigseln i kyrkan. ring sätts på , på bruden. 2. utanför kyrkan, fotografering. 3. fotografering. 4. en av brudnäbben, klara <3!. 5. bröllopsbilen. 6. brudparet + brudnäbbarna åker iväg med bilen. 7. bröllopstårtan. 8. brudparet smakar på tårtan.


klicka på bilderna för att se dem större.


svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0