BLICKAR FRAMÅT

Vet att jag ha varit helt off här , men det ha hänt enheldel sen sist så jag ha bara inte orkat med bloggen. Men nu har jag bestämmt mej till att glömma alltihop, speciellt honom .. Hur det än ska gå, men jag ska i varje fall inte ge upp i första taget utan istället försöka blicka framåt o som sagt glömma detta. Vill bara oxå säga tack till alla som stöttar o lyssnar, ni är värd guld! <3

Dagen har väll varit som vanligt. Inte hänt så jättemkt precis. Sprang en runda på morgonen , är riktigt stolt över mej själv :). Sen hem, duscha o fixa sig. Sen drog jag o träffade misse o ida :). Har inte träffat den sen i måndags tror jag så vi hade enheldel att snacka om!

Ah, imån blire en städdag -.- . Syster kommer oxå en sväng ;D! Skulle egentligen träna imån med men det blev visst ändrat tills på måndag istället ;o. dåligt!

Lika bra jag slutar skriva nu, endel läser nog inte ens hälften ;)

aja, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0