uschenameja!

usch , blää säger jag bara .

sitter här med svenskaläxa . vi ska skriva en recension om en bok vi ha läst , inget vidare att göra kan jag intyga .

nu är sportloveet slut , buuhu ;(
o skolan börjar i mån . .
men veckan har varit underbar! ha slappat regält ( stavning ) o träffat folk . Träning har jag ju också hunnit med :) .
ni som inte vet så är det så att jag spelar fotboll i ett underbart lag här i hj . vi vann faktiskt serien förra året , ett stort + för det :D! o vi hoppas att få uppleva det en gång till i år .

jag kanske inte kommer uppdaterna varenda dag nu här framöver för nu när skolan drar i gång så blir det mycket . men jag ska försöka att skriva så fort jag få tid .

en bild jag tog för en vecka sedan .
en bild jag tog för en vecka sedan .



men jag måste nog dra o plugga nu ;(

men puss på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0