saturday night

Tjoosan,

yesterday så gick jag misse ida o matte till jessi , o gissa vad?!
joo när vi kom dit så fick vi veta att jessica va hos sin mamma o vi hade gått till hennes pappa!
asså fatta vi hade gått typ 6 km för att få träffa henne men så fick vi inte det ;((((((((((((((


var tredje lördag är inte kul, nono! för då måste man stiga upp tidigt , nämligen klockan 8  .
men de valen ha jag själv valt , för jag ska konfirmera mej .
men dagen är inte kul ska jag säga er för man sitter rakt upp o ner on a chair o lyssnar på en präst i ungefär 6 timmar . fast vi sjunger ju oxå o det är kul :) o maten vi få är alltid lika gott varenda gång .
o mer positivt är ju att vår konfagrupp är min gamla sen 6:an , utan några al ungar o bara hj ungar o det är såå skönt för alla känner alla! Vi har alltid roligt ihop :D
o världens bästa präst ha vi ju ;)

oooo , jag fick äntligen träffa jessica efter 2 veckor o lite till idag! där blev det mkt kramkalas kan jag säga er! fasiken va jag ha saknat den människan <3333333333!


o jag ha faktiskt ändrat lite här på bloggen igen som ni kanske ser , för den gula fula bakgrunden som jag hade innan är borta :) o kommentar rutan ha jag gjort lite finare så , kommentera gott folk så blir jag happyhappy ! 
ha inte hunnit med så mkt mer , tyvär ;( men bloggen få duga så länge så gör jag kanske om lite efter hand ,




puss så länge .




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0