a happyhappy day

a happyhappy day with a happyhappy smile
thihi,
idag är det än sån dag att jenni är på gott humör.
dagen gick ovanligt snabbt o redovisningen gick oväntat brabra :)
jag hoppas verkligen att det gå snabbt nu för jag längtar så efter våren o sommaren,
tänk att få spela fotboll på gräs igen, så härligt!

de senaste dagarna ha jag funderat på att jag vill göra något nytt med mitt hår, men den stora frågan är ju hur?
ha funderat på att klippa det kort o bleka håret ännu blondare, men jag vet inte.
Förslag tack!


gammal skabb bild .


förresten, ha ändrat lite utseende som ni kanske ser här på bloggen. inte så jättefiint kanske men jag ska försöka göra den lite finare förhoppningsvis i helgen :)

nu ska jag gå , o checka våran brevlåda o ta mig en titt ifall vi ha fått någon rolig  post.

ha de bra, puss. 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Oj :P skrev jag W995?

Ooops jag menade W595 (A)

Men tack för tipset ändå :P

2009-02-26 @ 10:36:09
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0